Materialen alokairua Plentzia-Butroneko itsasadarra ezagutzeko

Paddle Surf

Taula zurruna, pertsona batentzako edukiera duena. Pala, uhala eta salbamendu-txalekoa barne!

Kayak

Bat edo bi pertsonentzako edukiera duen Kayak. Pala eta salbamendu txalekoa barne!

Surf Taulak

Hasiera luzeko edo erdi-luzeko softboard (taula biguna). Neoprenoa eta uhala barne!

Paddle Surf

Ez dago ur gainean oreka egitea bezalakorik Plentzia-Butron itsasadarrean ibiltzen zaren bitartean.

Harrapatu zure inguruneko ikuspegiak, soinuak eta edertasuna gorputz osoarekin lan egiten duzun bitartean!

Alokairuak 2 ordukoak dira eta garraioa barne dago.

Prezioa: X EUR/h

Kayak

kayakarekin Butroiko itsasadarretik hondartzara sartu eta bistaz eta naturaz gozatu.

Kirola egiten eta segurtasunez ondo pasatzeko behar duzun guztia eskaintzen dizugu.

Gure kayakak eserlekuen bizkarraldearekin, salbamendu-txalekoekin, konpartimentu estankoarekin eta azkenengo aholkuak emanez ematen ditugu zure kabuz atera baino lehen.

Bizi ezazu Uribe Kostan abentura paregabe hau eta gozatu bistaz.

Alokairuak 2 ordukoak izaten dira eta garraioa barne dago.

Prezioa: X EUR/h

kayak uribe kosta surf eskola
alquileres_uribe_kosta_surf_eskola

Surf Taulak

Gure surf taula bigunak (softboards) berrituta daude eta oso prezio lehiakorretan alokatzen dira.

Alokairu guztiek neoprenoa barne dute.