Helduentzako hasierako surf klaseak

Ezagutu zure surfaren aurrerapena azkartzeko diseinatutako ditugun gure programei buruz

Gure eskolan surf klaseak ematen dituzten helduek, Bilbotik 20 minutu eskasera, Uribe Kostan, hasiberrientzako tokirik onenean surfeatzen ikasteko abantaila dute.

Olatu onenetan nabigatzen duzula ziurtatzen dugu, entrenatzaile onenekin eta teknikarik onenak irakatsiz zure lehen klasean altxatzen zarela ziurtatzeko. Bestela bigarren klasea doan izango da!

Helduentzako surf ikastaroen prezioak

Egunean nahi duzun klase kopurua kontratatu dezakezu.

Aukera hauek gomendatzen ditugu:

Surf Klase Bakarra

• Egun bateko Klasea

5 Klaseko Bonua

• 5 eguneko klasea

Pertsonalizatua

Prezioa
kontsultatu
  • Egun kopuruak aukeratu
  • Materiala eta asegurua barne

Helduentzako surf klase pribatuak nahiago dituzu?

Azkarrago aurrera egiteko aukerarik onena da, arlo jakin batzuetan teknika hobetzera bideratzen baikara.

Imajinatzen al duzu Uribe Kostako hondartza onenetan surf egitea?

Hasiera bateko surf klaseak, gure 3 orduak surfaren zirrara guztia bizi dezazun diseinatuta daude!

• Oinarrizko pauso batzuk probatuko ditugu taula gainean ahalik eta modu seguru eta errazenean egoteko, berotu eta oinarrizko segurtasun-argibide batzuk emango ditugu.
  • Gure entrenatzaileak zurekin uretan egongo dira klase osoan zehar dibertigarria, segurua eta erraza izan dadin, adin eta maila guztietako pertsonentzat.
  • Klaseen prezioak barne hartzen ditu: taulak, trajeak, osagarriak, monitorizazioa, RC asegurua, istripuak eta garraioa.
  • Ikastaroen ordainketak aldez aurretik egiten dira, eskudirutan edo gordailua egiterakoan izena adieraziz fitxategian agertzen den kontu-zenbakiaren bidez.

Eta noski, ez ahaztu ekartzea!

Eguzkitarako krema

Eskuoihala

Bainujantzia

txankletak

Ikasi surf egiten eta azkar aurrera egiten helduentzako klaseekin

Segurtasun gehiagorako «Soft boards» erabiltzen ditugu. Flotazio handiko eta oso bigunak dituzten poliestirenozko taulak direlako.

Gure monitoreek urte askotako esperientzia dute surf arloan. Gainera oso atseginak dira!

Eguraldi eta mareen baldintzak aztertzen ditugu, zure seme-alabek olatu txikiekin eta arriskurik gabe ondo pasa dezaten.

Ezagutu gure garraio zerbitzua zure seme-alaben mugimenduez kezkatu beharrik ez izateko.

%-10eko deskontuak bikain ekipatuta dagoenarentzat

Zure ekipoa ekartzen baduzu, ez zaitugu gurea utzi behar, hori da aurrezten duzuna!

2002tik gure helburuak hezkuntza profesional, hurbila eta pertsonalizatua eskaintzea izaten jarraitzen du, gure ikasleen maila, adin eta prestakuntza fisikoaren arabera.

Javier Bizkarguenagak zuzentzen duen taldea osatzen dugu, surfaren munduan esperientzia handia duena eta esan beharra dago, gehien gustatzen zaigun horri dedikatzeko zorte handia dugula.

UKSE-ko taldea