Surf egizu Pro bat bezala!

Hobetu zure surf estiloa, progresioa bizkortzeko diseinatutako ditugun programekin

Gure erdi-mailako edo goi-mailako surf ikasgaiek hainbat urtez surfean daramatzan, oinarrizko edo erdi-mailako trebetasunak menperatzen dituen eta bere progresioa bizkortu nahi duen surflaria aurrera eramatea dute helburu.

Klaseak adin taldeen arabera banatzen dira:

Nerabeak

Helduak

Javier Bizkarguenagak surfaren alderdi guztietatik eramango zaitu, besteak beste:

• Enfoku mentala
  • Beroketak eta aurretiko prestaketa
  • Teknika
  • Materialaren aukeraketa eta aholkularitza

Javierrek 19 urte daramatza Bilboko eta Uribe Kostako dozenaka surflari laguntzen. Horrez gain, Markel lehiaketetan paper garrantzitsua jokatzen du (13. Gizonezkoen Junior WSL).

Maila ertaineko eta goi maileko surf ikastaroen prezioak

Egunean nahi duzun klase kopurua kontratatu dezakezu.

Aukera hauek gomendatzen ditugu:

Surf Klase Bakarra

• Egun bateko Klasea

5 Klaseko Bonua

• 5 eguneko klasea

Pertsonalizatua

Prezioa
kontsultatu
  • Egun kopuruak aukeratu
  • Materiala eta asegurua barne

Nahiago dituzu adin txikientzako ala helduentzako ditugun goi mailako surf klase pribatuak?

«Surfari», lehiaketa bat prestatzeko edo, besterik gabe, zure surfa hurrengo mailara eramateko aukerarik onenak dira.

Trabatuta egoteari utzi nahi eta gurekin surfa pixkanaka hobetu nahi duzu?

Gure 3 orduko maila ertaineko edo goi mailako surf klaseak, zure teknika hobetzen laguntzeko eta zure helburuak maila gorenean lortzen laguntzeko diseinatuta daude!

• Helburua olatu osoari etekinik handiena ateratzea da, goitik behera nabigatzea eta baita eremu kritikoenean. Biraketak, beheko bira, abiadura… ere landuko ditugu eta goi mailako maniobrak garatzen hasiko gara.
  • Uretan nola kokatu eta arraun egiteko modua landuko dugu. Garatu beharreko trebetasun garrantzitsua da eta.
  • Uretan erabiltzeko tresnarik onenari buruzko aholkuak jasoko dituzu. Gainera, zure pisu eta altuera hoberen egokitzen den surf taula aurkitzen lagunduko dizugu, zure igeriketa bakoitzari ahalik eta etekinik handiena ateratzeko.
  • Klaseen prezioak barne hartzen ditu: taulak, trajeak, osagarriak, monitorea, RC eta istripu asegurua eta garraioa.
  • Ikastaroaren ordainketak aldez aurretik egingo dira, eskudirutan edo gordailua egiterakoan izena adieraziz fitxategian agertzen den kontu-zenbakiaren bidez.

Azkar aurrera egin gure hobekuntzako surf klaseekin

Eguraldi-baldintzak eta mareak egiaztatuko ditugu, beti leku onenean nabigatzeko.

19 urteko esperientzia dugu surf irakasten baldintza guztietan.

Ezagutu gure garraio-zerbitzua mugitzeko kezkarik ez izateko.

URTE OSOAN SURF EGITEN JARRAITZEN DUGU!

Udan zein neguan, gure ikastaroak itsas baldintza onenetara egokitzen ditugu. Horregatik, beti da momentu ona gure klaseetan izena emateko.

2002tik gure helburuak hezkuntza profesional, hurbila eta pertsonalizatua eskaintzea izaten jarraitzen du, gure ikasleen maila, adin eta prestakuntza fisikoaren arabera.

Javier Bizkarguenagak zuzentzen duen taldea osatzen dugu, surfaren munduan esperientzia handia duena eta esan beharra dago, gehien gustatzen zaigun horri dedikatzeko zorte handia dugula.

UKSE-ko taldea