UKSE-ko
taldea ezagutu

«Gure helburua zure mailaren, adinaren eta prestaketa fisikoaren araberako heziketa profesional, hurbila eta pertsonalizatua eskaintzea da. Javier Bizkarguenagak zuzentzen duen taldea osatzen dugu, surfaren munduan esperientzia handia duena eta zortea dugu gehien gustatzen zaiguna egiten duguna.»

Uribe Kosta Surf Eskola jaio zen

Plentzian eta La Salbajen (Sopela) hasi genuen gure proiektua.

Alokairu zerbitzuak hasi ziren

Surfa irakasteaz gain, Kayak eta SUP alokatzen hasi ginen.

Talde handi gisa hazten jarraitzen dugu

2020a gainditu dugu eta elkarrekin lanean jarraitzen dugu proiektu berriei aurre egiteko.

Javier Bizkarguenaga

+ 40 urte surf egiten

markel bizkarguenaga playa

+ 15 urte surf egiten

Markel Bizkarguenaga

17 urte ditut. Bilbon jaio nintzen. Gorlizen bizi naiz, Sopelatik 10 minutura, Bakiotik 20ra, Mundakatik 30era. Txikitatik nabil surf egiten aitarekin bere eskolan (Uribe Kostako Surf Eskola).

Zer da zuretzat surfa?

Bizimodu bat da. Nire egunerokoan motibazio gisan laguntzen dit, lasaitzen nau eta ondo sentiarazten nau. Beste pertsona bat izatea eta leku oso desberdinak ezagutzen laguntzen didana.

Definitu zeure burua surflari gisa

Teknika ona dudala uste dut. Gogor ari naiz lanean nire potentziala hobetzeko.

Momentu honetan hobeto egiten dut «backside», atzetik, aurpegitik baino. Lanean nabil olatu handiagoak eta indartsuagoak egin ahal izateko. Lehiakide ontzat daukat nire burua, nahiz eta hobetzeko aukera asko izan.

Profesores

Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit,sed do eiusm por incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit,sed do eiusm por incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Profesor 1

Profesor 2

Profesor 3

Profesor 4

X años haciendo surf

Surf egizu urte osoan zehar Uribe Kostako Surf Eskolarekin!

Sopelan edo Plentzian, Bilbotik eta euskal kostaldetik gertu (Mundaka…). klaseak, ekipamenduaren alokairua eta ostatu mota desberdinak eskaintzen dira urteko 365 egunetan. Erraz jartzen dizugu.

Jarri harremanetan