Zure seme-alabentzako surf klaseen bila zabiltza?

Eskolako oporraldietan neska-mutikoentzako surf klaseetan lekua eskatu

Zure seme-alaba klasean egongo da talde txiki batekin. Horrek seguruagoa eta atseginagoa egiten du, eta, gainera, gure monitoreek modu pertsonalizatuagoan lagundu dezakete zure seme-alaben surf ikasgaian, surflari hobea bihurtuz!

Haurrentzako surf ikastaroen prezioak

Egunean nahi duzun klase kopurua kontratatu dezakezu.

Aukera hauek gomendatzen ditugu:

Surf Klase Bakarra

• Egun bateko Klasea

5 Klaseko Bonua

• 5 eguneko klasea

Pertsonalizatua

Prezioa
kontsultatu
  • Egun kopuruak aukeratu
  • Materiala eta asegurua barne

Haurrentzako gure surf ikastaroen xehetasunak:

• Klaseen iraupena gehienez 3 ordukoa da. Klaseak bidaiak barne hartzen dituenean, iraupena gutxi gorabehera 4 ordukoa da. Zure etxean hartu eta itzuliko zaitugu. Bilbotik izango balitz Metro geltokian hartuko genuke.
  • Klaseen prezioak barne hartzen ditu: taulak, trajeak, osagarriak, monitorea, RC eta istripu asegurua eta garraioa.
  • Saio bakoitzak honako hauek ditu: aurkezpena topalekuan, arropa neoprenoagatik aldatzen dugu, itsasertzean egindako jardueraren azalpena, beroketa, uretara sartu azalpen teorikoa praktikan jartzeko dagozkion zuzenketekin, berriro aldatu eta agur esan.
  • Ikastaroaren ordainketak aldez aurretik egingo dira, eskudirutan edo gordailua egiterakoan izena adieraziz fitxategian agertzen den kontu-zenbakiaren bidez.

Ez ahaztu:

Eguzkitarako krema

Eskuoihala

Bainujantzia

txankletak

Egin zure seme-alabek ondo pasatzea kanpoan kirola egiten duten bitartean

Ezagutu gure garraio zerbitzua zure seme-alaben mugimenduez kezkatu beharrik ez izateko.

Segurtasun gehiagorako «Soft boards» erabiltzen ditugu. Flotazio handiko eta oso bigunak dituzten poliestirenozko taulak direlako.

Eguraldi eta mareen baldintzak aztertzen ditugu, zure seme-alabek olatu txikiekin eta arriskurik gabe ondo pasa dezaten.

Gure monitoreek urte askotako esperientzia dute surf arloan. Gainera oso atseginak dira!

Gustatuko litzaizuke zure seme-alabek kezkarik gabe surf egiten ikastea?

Idatz iezaguzu konpromisorik gabe eta zure seme-alabentzako talderik onena esleituko dugu

2002tik gure helburuak hezkuntza profesional, hurbila eta pertsonalizatua eskaintzea izaten jarraitzen du, gure ikasleen maila, adin eta prestakuntza fisikoaren arabera.

Javier Bizkarguenagak zuzentzen duen taldea osatzen dugu, surfaren munduan esperientzia handia duena eta esan beharra dago, gehien gustatzen zaigun horri dedikatzeko zorte handia dugula.

UKSE-ko taldea