Uribe Kosta
Surf Eskola

Eman izena hurrengo klaseetarako:

Días
Mins.
Segs.

Últimas 4 plazas para el curso del 20 de Junio

01.

Surf
irakasten
2002az geroztik

Sopelako Salvaje-Barinatxe hondartzan hasi genuen gure istorioa, Uribe Kostaldean aitzindariak izanik.

02.

Garraio
Zerbitzua
barne

Bilketa zerbitzua dugu, garraioaz kezkatu beharrik ez izateko. Zure etxetik hondartzara eta buelta.

03.

Sopela,
Plentzia eta

Maila guztietarako surf klaseak ematen ditugu Plentzia, Sopela eta Gorlizko hondartzetan.

Ezagutu gure zerbitzuak

clases de surf iniciación
Hasierako surf ikasgaiak

Surfaren munduan hasi nahi duten mota guztietako pertsonei zuzendutako ikastaroak.

surf_avanzado
Surf hobekuntza Ikasgaiak

Estiloa hobetu eta surfa beste maila batera eraman nahi dutenentzat.

SUP, kayak eta taulen alokairuak

Kanpoko jarduerak bikotean edo taldean gozatzeko.

%-10eko deskontuak bikain ekipatuta dagoenarentzat

Zure ekipoa ekartzen baduzu, ez zaitugu gurea utzi behar, hori da aurrezten duzuna!

Zergatik guk

Klaseen iraupena

Klaseen iraupena gehienez 3 ordukoa da. Bidaia barne hartzen denean, gutxi gorabehera 4 ordu behar dira.

Asegurua eta materiala barne

Klaseen prezioak barne hartzen ditu: taulak, trajeak, osagarriak, monitorea, RC eta istripu asegurua eta garraioa.

Banakako edo taldekako klaseak

Banakako eta taldekako eskolak adin eta maila guztietarako.

Garraio zerbitzua

Zure bila joan gaitezke eta bueltan bizi zaren lekuan utzi. Bilbotik izango balitz Metro geltokian hartuko genuke.

Plentzia, Sopela eta Gorliz

Guztiak Bilbotik 30 minutu baino gutxiagora daude eta Bilboko metroarekin loturak dauzkate. Olatuen arabera hondartzarik onena aukeratzen dugu klaseetarako.

Monitore adituak

Helburua da teknikarik onenak irakastea, bai eta kirol honetaz beti gozatzeko, material eta baldintza atmosferiko onak aholkatzea ere.

Ikasi gurekin surfeatzen!

19 urteko esperientzia dugu surf klaseak ematen maila guztietan. Erreserbatu orain zure lekua eta zuretzako mailarik onenean kokatuko zaitugu.

Eskerrik asko zure iritziengatik!